Sinnesminnen?

Det här blir ännu ett märkligt inlägg som jag inte tror att alla kommer förstå. Jag var just ute och cyklade och såg en släpkärra hyrd från en bensinmack i Karlskoga. (Om ni gissar vilken mack, gissar ni antagligen fel.) Glädjen kom som en chock. Varför skulle jag bli glad av att se namnet på en plats som jag aldrig hade besökt? Ibland underskattar jag nog människors inverkan på varandra. Jag har bara träffat en människa därifrån, men det behövs tydligen inte mer än så. Glädjespridaren med det tydliga målet. Jag lovar att inte stå i vägen för honom. Jag valde bort enda chansen att göra det den här sommaren. (Inte för att jag någonsin hade planer på att motverka honom. Jag förtydligar bara att jag inte kommer försöka hindra honom från att nå sitt mål.)

(Ett kort inlägg, men det är i alla fall något.)
Gott dygn! (På det viset spelar det ingen roll när det här blir läst.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0