I can be held responsible

Tankar om misstag och bristfällighet. Räcker jag någonsin till? Kommer jag alltid tycka att jag har gjort för lite? Dömer jag mig själv för hårt igen? Varför tillåter jag mig inte att begå minsta lilla misstag?

Why am I searching for perfection, knowing it's something I won't find?

Det är här jag förstör mig själv, eller hur? Jag är för rädd för att göra någon besviken. Människor som bryr sig är svåra att hitta, åtminstone för mig. Inte vill jag bli av med dem. Inte alls.


Kommentarer
Postat av: Annanas

"A moment is all you can ever expect from perfection." (Som när man ligger på en gräsmatta i solsken tillsammans och telefonen ringer.)



Men det jag egentligen skulle skriva handlade ju inte om det. Det var bara: Du är värd. Puss.

2008-08-06 @ 11:26:42
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0