Håkan i ett planlöst glömskeland? (Märklig rubrik)

Tankarna hoppar mellan frisyrer just nu. Eller är det personerna som bär dem jag tänker på? Det är i alla fall deras frisyrer som syns för min inre blick. En orange uppdatering och röd tystnad. Korthårigt rufs täcks av en hatt och får personen att likna Håkan Hellström. Svart påpekar att man inte pratar med folk direkt när man ser dem. (Det kändes bra att tala om folks hår, av någon anledning. Kanske för att hårproblemen visade sig igen? Ett gott tecken. Jag saknar mitt hår.)

The bright ideas always get lost along the way

För jag har så mycket jag vill skriva här, men när jag väl sitter här, är allt borta. Tankar som skulle vara så intressanta att läsa. (Nu kanske jag är lite partisk, men ändå.) Trevliga och tankeväckande tankar. Men någon gång kanske jag lyckas få ned dem också? Det hade varit skoj.

Nu är det läsdags. Den här dagen var ganska tom, men ändå trevlig. Att leva planlöst för en dag verkade vara bra för mig. Frågan som ekar i mitt huvud nu är: "hur blir morgondagen?" Men det blir nog en hel del trevlig läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0