Musiksnubbel

Snubbel! Nej, jag har ingen lust att vara seriös. Jag försökte vara det, men internet ville inte tillåta det, och nu är jag mest sur på det. Dagen har varit helt konstig. Vakna halv sex, men inte gå upp före halv sju (mina morgonvanor beskrivs således i början av denna låt). Just nu lyssnar jag på Sick little suicide ("take-home packs of euthanasia" är mycket finurligare uttryckt än "cancerpinnar"(och nej jag försöker inte föra fram något dolt budskap här - det har väl framgått att jag sällan kan behålla mina åsikter?)(ska man sätta ut dubbla slutparenteser om man skriver parenteser i parenteser?)(Ska man skriva parenteser i parenteser?)) och minns energidrycksöverdosen under förra rollspelsmötet.

Musikinlägg verkar det bli. För jag hittade den här. Mycket fint att höra den versionen. Och så började jag ju återigen tänka på sist jag använde texten. Raderade mail, opostade paket och en fundering över vad jag vill ha sagt egentligen. Tusen tankar om vad som egentligen hände, redan passerade. Ett halvår som flög förbi. För inatt är det ett halvt år sedan den där natten då det visade sig att vad jag förutspått inte alls stämde.

Det kanske är bättre att inte tänka på det. Men hur stänger man av huvudet? Eller är det redan avstängt?

Is my head still on?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0