Nytt kaos, ingen nattmössa

En dag av planerande, utförande av många gånger uppskjutna sysslor och lite skojsigheter. Nu är det dags att sova, vilket redan skulle ha påbörjats, om jag hade varit trött. Nu sitter jag istället och skriver detta, samtidigt som jag funderar över vad jag behöver packa till imorgon. Det känns lite onödigt eftersom jag ändå inte kommer packa förrän efter min lilla sovstund. Då kommer jag troligen ha glömt bort det igen. Jag har inget att göra, helt enkelt, så jag skriver och tänker. Kanske har jag inget att göra alldeles för ofta, men jag är nöjd med hur jag har det nu. Det finns mycket att klaga på, men det gör det alltid, om man bara letar tillräckligt mycket.

En undran om märkliga sammanträffanden dyker upp i mitt huvud. Var det bara ett sammanträffande? Man vet aldrig när det är någon annan inblandad. Däremot började jag tänka på de många andra sammanträffanden som slutade ske för kanske en vecka sedan och då kanske hade kunnat skymtas i en vecka eller två. Hur jag många gånger såg något formas på ett speciellt vis. Ibland undrar jag bara om det kunde betyda något, eller om jag bara såg det, för att jag kände att det var något jag saknade. Men jag är alldeles för mycket av en tvivlare, för att någonsin kunna komma fram till något där.

Nu tar inlägget slut, då jag inser att jag borde försöka sova, om jag ska orka spela rollspel imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0