Förberedande av frustration

Idag bygger jag för några minuter upp en rutin (minuterna innan jag började skriva här) som lyder såhär: vik ett klädesplagg (jag knäpper alla knappr på skjortorna, vilket senare kommer leda till djup frustration när jag stressat hittar den skjorta jag letar efter och märker att det kommer ta en minut extra att ta på mig den). Gå sedan till datorn och se efter om något har hänt. Om något har hänt (om någon har skickat ett meddelande) se till att något händer någon annans dator. Sedan upprepas det hela igen.

Men jag hade ju slutat med det nu, sade jag, vilket mycket väl stämmer. Problemet var att jag då slutade helt med städningen. Jag får låta bli att skriva här och återgå till rutinen. Kanske blir det mer skrivande snart!


Kommentarer
Postat av: Annanas

Skål! (Det gick väl bra?)

2008-07-14 @ 15:17:24
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0