Två dagar till hemresa

Min vän har givit sig själv en ny dator och jag blir kanske av med min till hösten. Men jag klarar mig väl utan? Jag gjorde det innan jag började gymnasiet. Inte hade jag någon aning om att jag skulle få en heller. Slutsats: jag planerade aldrig att ha en dator. Då borde jag klara mig utan den, OM den nu skulle tas ifrån mig.

Saker som har hänt idag. Jag har sjungit med penseln i hand, blivit målad på av min syster och förstått varför alla andra tyckte om den hemgjorda äppelkrämen, trots att jag inte gjorde det själv.

Mamma beställde en bok till mig också. Ska bli intressant att se om den är så bra som jag fick för mig att den var när jag såg den för första gången.

Jag hade nog inte mycket att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0