(Nu har jag förbrukat denna rubrik och kommer inte kunna använda den igen på ett tag)

Nu är jag snart färdig. Det känns lite dumt att det nästan tog två veckor att välja ut ett gäng låtar och lägga dem på två skivor, men jag kan inte säga att jag har försökt så intensivt förrän nu. Nu är de i alla fall klara. Imorgon har jag två uppgifter. Jag ska försöka städa detta gemak (jag var tvungen! Gemak är dock lite av en överdrift) och så ska jag skriva ner vilka låtar som är med på skivorna.

Jag har inte så mycket att säga inatt. Kanske borde jag försöka sova. Hämta kraft, städa, skriva skivgrejs (suffixet grejs är väldigt användbart när man inte hittar andra ord). Det låter nästan vettigt. Vettigare än så blir jag nog inte inatt.

Detta inlägg avslutas med påpekandet att det tycks mig (återigen mitt eget märkliga språkbruk) lite ovant att ha fått åtta kommentarer mellan det här inlägget och det förra, men det är ju mestadels för att de användes som ersättare för en saknad gästbok.

En finfin natt önskas alla, oavsett om ni sover eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0