Manliga könsorgan i Norge? (För att få ännu en intresseväckande rubrik, eller något i den stilen)

Det var för övrigt Vapen & Ammunition som spelades flitigt under den resan jag nämnde i förra inläggets rubrik. Då var vi på väg hem från kusinerna i Stokmarknes, en väldigt liten norsk stad, som av någon anledning har fått en egen flygplats. Vi hade bara en skiva. Tio låtar Kent. Jag skulle fylla tolv. Om det kändes intressant. Hur som helst. Det var en mysig hemresa, där vi stannade för att ta bilder på midnattssolen i en dimtäckt dal. Mycket vackert. (Att det mesta är bättre i minnet, är dock något helt annat.)

Det jag ville säga var att detta minne är skadat. Namnet på det ovan nämnda Kentalbumet har nämligen använts i ett helt annat sammanhang. Det går dock att koppla bort. Jag måste inte tänka på det viset, men kan om jag vill. Valmöjligheter? Jo, lite så. (Nej, jag har ingen aning om varför jag ville säga det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0