Bloggseriositet!

Eller så. Tydligen bloggar jag ju seriöst. Och kanske är det därför det oftast slutar med att jag bara återberättar min dag. Hursomhelst (jag har ingen aning om det ska stå ihopskrivet eller inte) var det inte det jag skulle skriva.

Day in, day out, I call "time out"

Varför? Det var vad jag kom på mig själv att fråga. Och så hade jag plötsligt ifrågasatt den inställning jag haft på mitt liv lite för länge. Och jag hoppade runt i mitt rum på grund av onödigt mycket överskottsenergi och en hel del glädje. (Nu undrar jag smått om någon förstår något av det jag just skrev. Och om jag gör det.) För att oj! Något är på väg att hända i mitt liv igen. Kanske dags att se till att något händer själv? JA! (Och nu skriver jag det här. Jag! Men det blir nog kalasfint.)

Men imorgon! (Jag vet inte varför de två orden fick bilda en egen mening.) Då är jag ledig ända tills klockan blivit halv två. Ha lektion i trekvart. Göra något i stil med att vänta på bussen med Rasmus. Åka hem och äta. Resa åter till stan och lyssna på musik bland musikmänniskor hela kvällen. Sådan är planen. Torsdagen innehåller höjdpunkterna Ljudteknik, Estetisk verksamhet och packning. På fredag får jag besök av en viss Annanas.

Mössa! (Bra avskedsfras?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0