Perfect nonsense?

Att den musik jag vill lyssna på bara är tillgänglig i den här datorn, börjar märkas allt tydligare, nu när jag rör mig längre in i musikvärlden. Viljan att uttrycka mig musikaliskt ökar av att se omgivningen göra det och eftersom mina färdigheter med gitarren inte är tillräckliga för att jag ska kunna använda den som uttryckssätt, har jag bara min röst. (Jag vet inte vad jag försökte komma fram till här.)

Och så vandrades det vidare, längs den väg som ledde dit den ledde, utan en aning om vad framtiden hade att ge. (Mina ord, vilket kanske märks. Vad jag har svårt att märka är däremot varför jag skrev ner dem. För att mitt huvud ibland stöter ur sig såna meningar?)

Jag verkar inte få någon ordning på mina tankar. Det är inlägg som det här som brukar tas bort, för att de känns tomma och förvirrande, men nu låter jag det bli läsligt för alla som hittar bloggen. Kanske är det någon som finner det intressant. Annars ber jag om ursäkt för all eventuell förvirring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0