We're not alone, just lonely all of the time

Villig men oförmögen att förklara något. Eller vet jag bara inte vem jag ska prata med? Det brukade gå att prata med vissa människor. Det fanns vänner som jag kunde känna kände mig. Även nya vänner jag kände att jag kunde prata med. Vad hände? De finns kvar, men det är inte samma sak längre. Förändrades de? Förändrades jag? Fler vänner än någonsin förut. Varför känner jag mig så bortvald, isolerad och ensam? Varför är jag inte nöjd? Vad är det för fel?

We're not alone, just lonely all of the time

Men på vilket sätt hjälper det? Rädd för att förlora allt, och se hur det verkar glida iväg. Hur håller man kvar något man tycker om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0