From ceiling to carpet

När man söker mening i varenda ord, blir det motsägelsefulla en del av smärtan. Rädslan växer sig starkare, men det gör också motivationen, och jag förvånas. När fick jag motivation? Jag trodde den försvann för längesedan. Kanske borde jag låta bli att fundera över det och bara vara glad att den finns. Om det nu finns något man egentligen borde. Oförmögen att sluta tänka. Men nu går det faktiskt lite bättre. Världen känns igen. Jag vet varför. Är jag verkligen så komplex som jag tror, eller lurar jag mig själv?

My body aches, it heaves, it shakes
all somersaults through so called art
and I still don't know exactly who I am
I never will, amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0