Falling away

Ett nytt sätt att kommunicera med någon jag inte på något vis har någon aning om vem det kanske skulle kunna verka vara, känns intressant, samtidigt som irritationen av att inte veta vem det är snarare tar form av en intensiv undran. Fortfarande smått oförmögen till alla känslor kopplade till våld. Kanaliserar galenskapen och släpper ut den på annat vis.

I don't care if it hurts
I wanna have control

Sorg är något av det sorgligaste som finns. Det var någon som skrev att det var så. Någon annan sa idag att det blev så äkta, när huvudpersonen själv valt orden. När tårarna strök mitt ansikte, såg jag slutligen ditt goda hjärta. Men det är redan försent.

it seems one thing has been true all along
you don't really know what you've got till it's gone

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommunikation genom en blogg, originellt! Men själva anledningen till att jag över huvud taget hittade hit är att jag tror mig ha en aning om vem du är, eller var, snarare.

Känns dock som att det är lite mycket att ta här. Mja, om du ens vill veta. Att förstöra spänningen och det du kallar intensiv undran är kanske inget smart drag, haha.

2009-06-17 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0