Trying to make it all feel like home

Ibland ser man sig själv i andra. I människor man aldrig träffat, men man ändå känner. Människor man har fått brev av. Som man bryr sig om och önskar välmående. Och orden leder tillbaka till samma känsla som förra året. När jag flydde från ett hem, för att jag inte kände mig hemma där, bara för att upptäcka att det inte var bättre i det andra hemmet. Och det fungerade bara inte. Hemma var ingenstans och jag ville fly från allt och hitta rätt, utan att veta vad det betydde. Trodde jag gjorde rätt, när det istället bara gick åt fel håll. Ingenting blev bättre. Allt blev bara konstigt. Ansträngt och falskt, medan jag sakta började förstå att man inte kan fixa allt.

everybody's trying not to cry
trying to get by
and trying not to feel out of control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0