I find it kind of funny, I find it kind of sad

Idag var en bra dag. En riktigt bra dag. En för bra dag, verkar det som. Blir jag någonsin nöjd?

Glimtar av vad som kunde ha blivit och minnen av vad jag inte fick. Men som vanligt finns det bara mig att skylla. Ingen idé att skylla på föräldrar eller vännen som slog mig i ansiktet och sa att han hatade mig. Fullt medveten om att det jag har är mycket bättre än det jag haft, men trots det känns det sämre. Ser allt jag inte fick, det jag inte kommer få, medan allt det jag faktiskt har verkar glida iväg. Inte längre ork att fortsätta på samma vis. Alla ses med samma ögon. Falska känslor avslöjar bristen.

if I can pretend
I don't depend
I can deny, deny denial

Väntar på flykten. Än mer väntan i ett liv som så många säger är för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0