Outside

I will let you down
I will make you hurt


Helt säker på vad det skulle leda till. Ändå lät jag det ske. Ingen känsla. Måste ha en känsla. Ge mig ångest och förtvivlan. Letar fram ord från vad som känns som ett annat liv. Ord jag inte kan låta mig själv glömma. Saknar kaoset. Känslan av liv, i allt det hemska, som på något vis blandades med den tydligaste lycka jag någonsin känt. Det gick sönder långt innan jag såg det. Jag såg inget alls. Inget handlade om mig. Trots det var det bara mig jag såg. Det är bara jag som syns. Vär är du? När gick allt fel? Var det innan jag såg kaoset i dina ögon? När försvann du ur min sikt? Vad hände med mig?

It took the death of hope to let you go

Och där sitter någon annan och försöker nå hit. Det finns inget att nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0