I even doubt tomorrow will be as easy as it was

Tankar om likgiltighet i tisdags. När man reser borde man skriva. Ändå blir det aldrig så. Två korta onsdagrader är det enda undantaget.

Mutual silence brings me down.
Can't you break it, make a sound?

En onsdag tänkt till glädje leder till ett nytt sätt att se på en detalj ur en svunnen tid. Ljud som väcker minnen. Där allting skrevs ned och inget kunde förhindras. Tankar som nu är ett år gamla, fästa i ord som hördes i onsdags, efter att ha slumrat i vad som känns i en evighet.

this is what I want
look at what it did to me
this is what you want
this is what you get instead


Osäkerhet och förvirring. Men det löser sig kanske. Fortsatt tvivel i min värld. Tvivlar på känslorna som finns överallt och på orden som kommer ur min mun när jag talar som om jag vet mer än jag gör.

I even doubt tomorrow will be as easy as it was

Kommentarer
Postat av: Julia

din blogg är komplicerad .

2009-05-01 @ 17:59:58
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0