What I'm looking for are the answers to why these questions never go away

Vad ser du i mina ögon?

Hur tror du jag ser dig?                  

                                 Förstår du mina handlingar?


                       Ser du tankarna bortom tankarna?

                                                                    Vad vet du om mig egentligen?

Vilken är min vanligaste känsla?                                             

                                                                                                                          Hur ofta får jag dig att anta?

Skulle du säga att du känner mig?                                                               

Fick jag dig att tvivla?                                                Tvivlar du lika mycket som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0