You sound like I need no correction...

Vi vet allihop att ansvar är något vi borde ta för väldigt mycket. I min värld innebär det att jag borde sätta mig i situationer där ingen annan har en möjlighet att ta ansvar, så att det måste vara mitt ansvar. Det må vara ett galet sätt, men det är mitt sätt. Om jag är galen - det skulle inte förvåna mig och ingen har brytt sig om att testa sanningshalten i påståendet - så får det vara så. Jag har insett att alla stora förändringar i mitt liv endast sker för att jag med stor noggrannhet hittar rätt gruskorn att flytta, för att uppnå ett jordskred som blockerar älven och tvingar den att ta en annan väg. Förhoppningsvis hamnar den då där du vill ha den. Annars har du väldigt mycket vatten att ta hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0