Worse things happen at sea

Kalla mig inte korkad. Du vet att det inte är så. Det vet jag också. Du vet inte hur jag har tänkt och det spelar ingen roll om jag berättar, för du kommer inte lyssna.

Som att bekämpa eld med eld. Tror du verkligen att jag skulle fortsätta om det inte hade hjälpt mig? Jag vet att jag far illa av det, det känns varje gång. Men det känns ännu tydligare hur illa det är när jag låter bli. Men jag vet, du har inte varit här. Du hittar inte hit heller. Det är min glaskupa, som bara kan förstöras inifrån. Det finns ett hål högst upp där du kan släppa ner saker, om du vill hjälpa till. Det finns ord du kan använda om du vill att det ska gå sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0