I believe in nothing but the beating of our hearts

Vi vet att vi inte kan göra såhär. Avståndet är för stort. Det kväver oss långsamt och allt vi kan göra är att vänta. Eller är det bara jag? Dagarna kommer räknas tills färgerna återvänder till världen. Kanske hade jag fel om vad jag kände, men om det var så, var det bara för att din betydelse är minst lika stor som den du hade haft om känslan var sann. Det är inget någon kommer kunna besvara.
 
Mitt kaos måste besegras. Jag ska göra det jag kan och måste här borta. Sanningen kommer avgöras i processen. Förhoppningsvis har jag någon annanstans att sova och förvara mina saker på - vad som i andras ögon skulle kunna kallas ett nytt hem - när du återvänder hit.
 
Ibland måste man åka bort för att få veta var man hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0